Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2009 16:21 - Нежелана
Автор: aredhal Категория: Други   
Прочетен: 741 Коментари: 0 Гласове:
0



Днес се оказах в много неловка ситуация.

Заведох куето ми на преглед за нещо,което уж вече беше оправено два пъти подред. Влизаме в кабинета и аз изреждам симптомите също ,както и преди.Ветеринарите ме гледат уж разбиращо.

Бият една инжекция и приготвят хапчета, които да давам няколко дни подред.

Гледат ме странно и очакват да им кажа още нещо. Съобщавам им , че не съм била кучето си,както може би предполагат.

Учтиво ги моля да дадат днешните хапчета те, защото трудно ги давам. Дадоха първото, а второто не успяха  и уж щяха да го стрият и да го дадат с една спринцовка. И в един момент нещо се сбутаха докторите и си шушнаха няколко думи и изведнъж леко позабравиха за второто хапче и ме изпратиха да си ходя по живо, по здраво.

Почувствах се много кофти.Все пак от доста време съм им клиент. Повече няма да ползвам техният ветеринарен кабинет. Чувствам се обидена. Има много ветеринарни кабинети на мястото, където живея.



Тагове:   нежелана,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: aredhal
Категория: Други
Прочетен: 155369
Постинги: 50
Коментари: 281
Гласове: 4823
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930